pondělí 18. března 2013

Provozní aktiv VKV - březen 2013

V neděli jsme opět vyrazili nasbírat nějaké body do provozního aktivu. Pro mě to byl obtížný úkol, jelikož jsem za víkend navštívil dva košty vín. Nicméně v sobotu odpoledne mně  přišla strašidelná sms, že vyrážíme v 7:30 od Domečku z Vracova, tekže jsem po asi 4 vzorcích vína košt ukončil, abych ráno mohl s dětičkama vyrazit.
V cca 6:45 jsem naložil Kubu, natankoval plyn a vyrazili jsme směr Vracov. Tady jsme naložili Matěje a Ondru, počkali jsme na Zdeňky, kteří vzali Honzu a frčeli jsme směr Paniháj.
Začali jsme postavením stožáru s anténou na 2 m. To jsme teprve zjistili, jaká je zima a jaký fouká vítr, nicméně se nám podařilo vytáhnout stožár do pracovní polohy a zakotvit. Bylo cca -5° a silný jižní vítr.
Když se dlouho nepodařilo nikoho nového naladit, zkusil Kuba volat výzvu.
Kluci v čele s Honzou začali závodit na 144 MHz. Zdeněk mezitím začal manévrovat s autem, s tím že pojedeme i na 70 cm. Já jsem nad tím mávl rukou, že tam stejně nic nebude. Zdeněk se naštěstí nedal oblomit a prováděl přípravu pracoviště. Mně to nakonec nedalo a šel jsem za ním, kluci mezitím zdrhli do tepla, takže jsme ve dvou a ve studené skorovichřici stavěli stožár s anténou na 430 MHz. Po chvilce napětí a se zmrzlýma rukama se to podařilo a kluci mohli začít pracovat z auta pod Zdenkovým vedením.
Na fotce to vypadá hezky - sluníčko svítilo, ale jaký byl vichr, to ukazuje ohnutá trubka stožáru.
Mládež se rozdělila na dvoumetrové pracoviště, sedmdesátkové pracoviště a zbytek (chvilkama většina) na Androidové pracoviště.
Stanoviště na 70 cm bylo v autě - a moc teplo tam nebylo.
Nejvíc spojení zvládli Adam (24 QSO), Kuba (14 QSO) a Matěj (12 QSO), zatímco Zdeněk jenom 9 a Ondra pouze dvě spojení. Z toho je vidět, kdo se nechal zavézt na chatu kvůli hrám a kdo opravdu bojoval o výsledek v závodě. Nicméně na obou pásmech se podařilo pěkných pár spojení:  na dvoumetru 43 spojení 1507 bodů a na 70 cm 18 spojení 378 bodů.
Po 12. hodině jsme opět za vichru sbalili stožáry, naložili děti a rozjeli se domovům příjemně vymrzlí.
Poděkování patří oběma obětavým vedoucím a v neposlední řadě velký dík Jardovi OK4MM za poskytnuté zázemí.
Roman OK2CR

Žádné komentáře:

Okomentovat